moa
gizmo guuull!!
haha typ 100meter bort på gatan :p kommer från oneways
Erica
Otroligt söt liten kille du har:) och grattis till honom!
Dessi & Teddie :)
Härlig blogg du har, gillar layouten! :)
gud
hejsan jag heter gud
Josefin
Så fin han är! :) Jättefin blogg!

6