gizmo
2 år
Idag blir Gizmo 2 år. Jag kan inte förstå att han redan är så "gammal".
Finaste du, jag älskar dig.



moa

gizmo guuull!!

haha typ 100meter bort på gatan :p kommer från oneways

Erica

Otroligt söt liten kille du har:) och grattis till honom!

Dessi & Teddie :)

Härlig blogg du har, gillar layouten! :)

gud

hejsan jag heter gud

Josefin

Så fin han är! :) Jättefin blogg!

Catrine

vilken sötnos:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress