Om Gizmo

Gizmo är en blandrashane född 31 oktober 2010. Planerna är att tävla i Rallylydnad, Agility och Lydnad. Här får ni läsa om våran vardag på Hundsportsgymnasiet på Forshagaakademin.

Jag lever hand i hand med ett monster

Skolan börjar igen om 1,5 vecka och jag åker tillbaka hem redan på söndag. Lovet har varit underbart; Jag har varit med kompisar, tränat hund, praktiserat och bara tagit det lugnt. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtade hem.
Jag saknar min älskade klass och skola, men även att vara oberoende. Jag älskar att bo själv och bestämma över allt som händer, som det kontrollfreak jag är.

Jag har tyvärr ingenting nytt på träningsfronten att berätta om. Det har varit väldigt mycket privata saker senaste månaden att ta hand om och jag kan ärligt talat säga att Gizmo har fått i princip noll träning. Vi får skjuta upp på tävlingsplanerna och sikta på att starta i vår istället.
Jag har så himla dåligt samvete över detta men jag har inte orkat. Jag hoppas att han inte tagit för stor skada av det, vi kör ju på som vanligt så fort det här är över.

Mitt stjärna, min hjälte ♥
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag har en fråga till dig och undrar om du kan mejla mig på adrassen jag skivit här ocan? :)

2013-01-23 @ 16:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback