Om Gizmo

Gizmo är en blandrashane född 31 oktober 2010. Planerna är att tävla i Rallylydnad, Agility och Lydnad. Här får ni läsa om våran vardag på Hundsportsgymnasiet på Forshagaakademin.

Praktik

Jag sitter hemma hos Moa och har min praktik. Jag har snart gjort två av tre veckor och jag vet inte om det är bra eller dåligt. Det är roligt och jag har verkligen tur som har Moa ♥ jag vill liksom inte hem till Hallsberg igen men Forshaga klingar inte helt fel.

Gizmo har hamnat i skymundan en hel del senaste tiden då det händer en del saker privat och sen praktiken då såklart. Igår var vi ner till ån med hundarna och Gizmo har för andra gången i sitt liv badat utan att jag gått ut och släppt ner honom. Han verkligen älskar det, han simmar och simmar och vill inte komma upp.






















Våra fina hjärtan ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fatma

nice!

2012-09-22 @ 19:02:25
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback