Om Gizmo

Gizmo är en blandrashane född 31 oktober 2010. Planerna är att tävla i Rallylydnad, Agility och Lydnad. Här får ni läsa om våran vardag på Hundsportsgymnasiet på Forshagaakademin.

Jag kan glatt meddela er att..


Jag har blivit med mobil!
Jenny, i hate to see you sad, men det blev en Samsung Galaxy s2 ändå!
Den kommer förmodligen med posten på fredag så jag kommer inte få den förens på lördag när jag kommer hem, men jag överlever förhoppningsvis ett par dagar till.

Imorgon åker jag direkt hem till Susanne efter jobbet och stannar till lördag, så jag får vara utan Gizmo ett tag, inte så roligt men så är det.

Nu ska jag ta och gå ner till Skallerud med Gizmo ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback